۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۶۴۵۰۶۸
فرمانده قرارگاه کربلا مطرح کرد؛

ضدعفونی ۱۸ میلیون مترمکعب از اماکن و معابر| برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک

ضدعفونی ۱۸ میلیون مترمکعب از اماکن و معابر| برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک
سردار سیدالشهدا با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به ۱۸ میلیون مترمربع از اماکن و معبر ضدعفونی شدند، گفت: رزمایش بسیار بزرگ دفاع بیولوژیک در اهواز انجام می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا، عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات بیولوژیک مدافع سلامت در استان‌های خوزستان، لرستان، قم و کهگیلویه و بویراحمد در روز‌های آینده برگزار می‌شود، عنوان داشت: طی ۲۵ روز آینده در چهار استان مذکور همه یگان‌های نیروی زمینی سپاه، قرارگاه کربلا و تیپ‌های مردم پایه در خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته می‌شوند.

فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه تاکنون اماکن و معابر عمومی ضدعفونی شدند، اظهار داشت: نزدیک به ۱۸ میلیون مترمربع از اماکن و معابر ضدعفونی شدند و امید است تا روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه (۶ و ۷ فروردین ماه) در اهواز و سایر شهرستان‌ها به ضدعفونی اماکن و معابر بپردازیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ضدعفونی اماکن و معابر از سوی یگان‌های جنگ نوین صورت خواهد گرفت، ادامه داد: این یگان‌ها در دوران دفاع مقدس در برابر حملات شیمیایی مقابله کرده و شهدای بسیاری تقدیم کردند؛ از تجربه چنین یگان‌هایی در عملیات دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت بهره می‌بریم.

سردار سیدالشهدا با بیان اینکه بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۶۰ تخت در بیمارستان بقایی اهواز راه اندازی شده است، گفت: راه اندازی بیمارستان صحرایی در بیمارستان امام حسین (ع) با ۴۰۰ تخت، قرار دادن ۱۰ دستگاه آمبولانس در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و راه اندازی ۷ تخت ICU با هزینه نزدیک به دو میلیارد تومان از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور صورت گرفت.

وی گفت: رزمایش بسیار بزرگ دفاع بیولوژیک روز چهارشنبه (۶ فروردین) در اهواز انجام می‌شود. /۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات